استخر بادی

استخر بادی بچه گانه بست وی طرح میکی موس مدل 91079

از {{model.count}}

bestway 91079 baby inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچه گانه بست وی طرح میکی موس مدل 91079 وسیله ای دوست داشتنی و جذاب برای تفریحات آبی کودکان می باشد که دارای طرح میکی موس بوده و دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد. این محصول دارای ارتفاع 25 سانتی متر است. از آن می توان داخل حیاط و سایر فضا ها استفاده نمود. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی بچه گانه بست وی طرح میکی موس مدل 91079 یکی از سری استخر بادی کودک های این شرکت می باشد که به سفارش شرکت دیزنی تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول از رنگبندی بسیار جذابی برخوردار می باشد که برای کودکان دارای جذابیت بالایی بوده و می تواند هدیه بسیار جذابی برای آن ها به شمار برود. این استخر بادی ارزان دارای طرح میکی موس بر روی بدنه خود است. قسمت دیواره خارجی این محصول که به صورت رینگی طراحی شده است به رنگ بنفش بوده و قسمت داخلی آن نیز به رنگ زرد می باشد. این محصول نیز همچون دیگر استخر بادی های این شرکت از وینیل تولید شده است.

aاین متریال که نام دیگر آن پی وی سی می باشد، از دواو و مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. از مزیت های آن می توان به قابل تعمیر بودن آن اشاره نمود. ابعاد آن نیز تشکیل شده از قطر: 122 سانتی متر و ارتفاع: 25 می باشد. این استخر بادی مناسب برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است که می تواند اوقات بسیار خوشی را برای آن ها در فصل تابستان رقم بزند. همچنین این محصول قابل استفاده به عنوان استخر توپ نیز است که می توان از ان در فصل زمستان، درون فضای منزل بهره مند شد. برای خرید استخر بادی بست وی و یا اطلاع از قیمت استخر بادی می توانید به سایت فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۱۲۲ سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
ظرفیت
۱۴۰ لیتر
وزن
۸۰۰ گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...