استخر بادی

استخر بادی بچه گانه اینتکس مدل 56440

از {{model.count}}

intex 56440 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچه گانه اینتکس مدل 56440 یک استخر بادی بسیار جذاب و با کیفیت می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید و در سال 2019 روانه بازار شده است. این استخر قابل استفاده درون حیاط منزل، پشت بام و همینطور بالکن بوده و به وسیله آن کودکان می توانند اوقاتی سرشار از نشاط را سپری نمایند. در ادامه می توانید جزئیات بیشتر و دقیق تری را درباره این محصول مشاهده بفرمایید.

استخر بادی بچه گانه اینتکس مدل 56440 از سری استخر های گرد شرکت اینتکس می باشد که از ابعاد مناسبی برخوردار بوده و می توان از آن در اکثر فضا ها اعم از حیاط و یا پشت بام استفاده نمود. این استخر دارای بدنه ای طرح دار بوده که از جذابیت بالایی برای کودکان برخوردار است. این محصول دارای یک پس زمینه سفید رنگ و تعدادی ستاره دریایی رنگی می باشد. این محصول برای اولین بار در سال 2016 تولید شد. اما به دلیل فروش بسیار خوبی که داشت توانست تا شرکت اینتکس را مجاب کند تا برای بار دیگر این محصول را در سال های 2018 و 2019 نیز تولید کند.

این استخر بادی کودک ساخته شده از وینیل بوده که دارای مقاومت بالایی در برابر تابش نور مستقیم خورشید می باشد و به خوبی می تواند فشار ناشی از آب درون استخر را تحمل بنماید. تنها لازم است تا از برخورد اجسام تیز با بدنه این محصول مراقبت کنید تا هیچگونه مشکلی برای این محصول بوجود نیاید. ابعاد این استخر کودک متشکل از قطر: 168 سانتی متر و ارتفاع: 40 سانتی متر است. ظرفیت آب آن 481 لیتر و وزن استخر نیز 2.5 کیلوگرم می باشد.

این محصول با توجه به ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد به آسانی قابل حمل بوده و شما می توانید آن را حتی درون کوله ی خود به مکانی دیگر منتقل کرده تا کودکان شما در هر شرایطی از داشتن چنین وسیله ی تفریحی با کیفیتی بهره مند شوند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
168 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
ظرفیت آب
481 لیتر
وزن بسته بندی
2.5 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...