استخر بادی

استخر بادی بست وی مدل 54120

از {{model.count}}

bestway 54120 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بست وی مدل 54120 یکی از پر فروش ترین استخر بادی های بست وی می باشد که سه لایه باد شو می باشد،این استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. ابعاد این استخر بادی کودک بست وی برابر با 229 سانتی متر به طول، 152 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 56 سانتی متر می باشد.

استخر بادی بست وی مدل 54120، با خرید استخر بادی می توانید یک وسیله بازی بسیار شاد و مهیج برای کودک خود مهیا کنید که کودک شما با استفاده از آن بتواند ساعت های طولانی با آن مشغول به تفریح و بازی باشد. با خرید استخر بادی کودک شما در فصل تابستان می تواند در آن به آب تنی مشغول شود و از آن لذت ببرد. این استخر بادی ساختار مستطیلی سه لایه دارد که هر لایه به صورت مجزا نسبت به لایه دیگر باد می شود. روی بدنه این استخر بادی طرح اقیانوس حک شده است که زیبایی این محصول را دوچندان کرده است، بدنه استخر بادی کودک بست وی از پی وی سی ساخته شده است که کاملا ضد حساسیت و ضد بو می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان میدهد.

ابعاد این استخر بادی کودک طرح اقیانوس بست وی برابر است با 229 سانتی متر به طول، 152 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 56 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استفاده کودکان می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول ظرفیت آبی برابر با 702 لیتر دارد، این استخر بادی کودک به دلیل طراحی خاص و زیبا و ابعاد آن یکی از پرفروش ترین ها می باشد. همانطور که گفته شد این محصول سه لایه باد شو مجزا نسبت به یکدیگر دارد و برای باد کردن آنها می توانید از انواع پمپ باد محصولات بادی استفاده کنید. برای خرید و قیمت استخر بادی بست وی مدل 54120 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
229 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
ظرفیت
702 لیتر
وزن
7 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...