استخر بادی

استخر بادی بست وی مدل 51145

از {{model.count}}

bestway 51145 inflatable baby pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بست وی مدل 51145 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که از پی وی سی ساخته شده است، این استخر بادی دارای ابعادی برابر با 160 سانتی متر به قطر و 38 سانتی متر به ارتفاع است برای خرید و قیمت استخر بادی کودک بست وی از مستر اینتکس اقدام کنید.

این روزها استخر بادی به عنوان یک محصول پر استفاده در بین کودکان و نوجوانان یاد می شود. با خرید استخر بادی می توانید تفریحی شاد و مهیج برای کودک خود مهیا کنید تا کودک شما در فصل تابستان و گرما بتواند از این محصول استفاده کند. با توجه به افزایش محبوبیت استخر بادی در بین عموم مردم، طراحی های استخر بادی دچار تغییرات بسیار زیادی شد و شرکت های تولیدکننده این محصول طراحی های زیبا وخاصی را روانه بازار کردند. این استخر بادی دارای طراحی برگرفته شده از توت فرنگی می باشد که در آن از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است که به راحتی می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند.

استخر بادی بست وی طرح توت فرنگی دارای ساختار سه لایه باد شو متصل به یک دیگر هستند که هر کدام از آنها به صورت جداگانه نسبت به یک دیگر باد می شوند. برای باد کردن این محصول نیز می توانید از انواع پمپ باد مخصوص لوازم بادی استفاده کنید. ابعاد این استخر بادی کودک برابر است با 160 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 38 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان از این محصول می باشد.

بدنه استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و بدون بو می باشد و کودک شما به راحتی می تواند از آن استفاده کند. به دلیل استفاده از پی وی سی مرغوب در ساخت این کالا قابلیت تعمیر مجدد را نیز دارد. با توجه به ابعاد استخر بادی بست وی ظرفیتی برابر با 390 لیتر دارد. برای خرید استخر بادی بست وی مدل 51145 می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات این برند را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
۱۶۰ سانتی متر
ارتفاع
۳۸ سانتی متر
ظرفیت
۳۹۰ لیتر
وزن
۱.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...