استخر بادی

استخر بادی بزرگ اینتکس مدل 57477

از {{model.count}}

intex 57477 family big inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بزرگ اینتکس با طراحی بدنه مستطیلی و عمق 53 سانتی متر از بهترین گزینه ها جهت تفریحات آبی سنین مختلف از جمله کودکان بوده که در این میان بزرگسالان نیز می توانند برای ریلکس کردن در آن از این استخر بادی عمق دار استفاده کنند. این محصول با قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ بادی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی بزرگ با طراحی بدنه مستطیلی یکی از بزرگترین استخر بادی تفریحی تولید شده برای سنین مختلف کودکان و حتی برگسالان بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این استخر بادی از طراحی ظاهری زیبایی برخوردار بوده زیرا که از پره های رنگی در داخل بدنه بادشو بهره مند است. ساختار بدنه به گونه ای بوده که از طریق دو دریچه باد قابل راه اندازی خواهد بود. قسمت کف نیز به صورت ساده طراحی شده بنابراین بهتر است در صورت استفاده در فضای باز از یک زیرانداز مطمئن استفاده نمایید. گفتنی است که جهت تعویض و تخلیه راحت تر آب یک دریچه تخلیه در این قسمت تعبیه شده است. استخر بادی عمیق اینتکس دارای ابعاد باد شده (طول: 295 سانتی متر ، عرض: 175 سانتی متر ، ارتفاع: 53 سانتی متر) قادر است تا مقدار 814 لیتر آب را در خود جای دهد.

استخر بادی خانواده اینتکس بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل داشته که قسمت از آن رویه شفاف و قسمت های دیگر از روکش مات برخوردار است تا بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کند. این متریال در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در حین استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این جنس بدنه که در تولید تمامی انواع استخر بادی به کار رفته انعطاف بالا و قابلیت تعمیر دارد تا از حالت یک بار مصرف بودن خارج شود. گفتنی است که از این محصول می توان به عنوان استخر توپ بادی نیز استفاده کرد. برای خرید استخر بادی بزرگ اینتکس می توان به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در فروشگاه نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
295 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
ظرفیت آب
814 لیتر
وزن
6.7 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای بدنه بدنه دو جداره
قابل استفاده برای تمامی سنین
دارای دو دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...