استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 58485

از {{model.count}}

intex 58485 inflatable pool model

تعداد
نوع
3,520,000
3,190,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس مدل 58485 یک استخر بادی مستطیلی شکل می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید شده است. این محصول ساخت سال 2020 بوده و از سری محصولات بادی بسیار با کیفیت به شمار می رود که شما می توانید آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه مستر اینتکس ، ارائه دهنده تمامی محصولات بادی اینتکس و نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 58485 یکی از جدید ترین محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که برای اولین بار در سال 2016 تولید شد. این استخر بادی به دلیل کیفیت بالایی که داشت و طراحی بسیار خاص و منحصر به فردش توانست تا رضایت تمامی خریداران را جلب کرده و فروش بسیار خوبی را تجربه نماید. این امر سبب شد تا شرکت اینتکس این استخر بادی را همه ساله تولید و آن را روانه بازار کند. استخر بادی یک وسیله تفریحی بسیار مناسب برای تفریحات تابستانی کودکان می باشد و به وسیله آن می توانند اوقات فراغت سرشار از نشاطی را سپری کرده و به خوبی از تابستان خود لذت ببرند.

این استخر بادی مستطیلی شکل دارای ساختار ساده ای بوده و رنگ بدنه آن به رنگ آبی می باشد که در هنگام قرار گرفتن آب درون این محصول، به کودکان حس یک استخر واقعی را می دهد. قسمت دیواره این استخر بادی نیز دارای طرح اقیانوس بوده و از زیبایی بسیاری برخوردار است. این محصول قابل استفاده درون حیاط، پشت بام و بالکن می باشد و به دلیل پرتابل بودنش می توان در کمترین زمان ممکن آن را جمع و با خود به مکانی دیگر برد تا بتوان در هر شرایطی اسباب تفریح و نشاط کودکان را فراهم نمود.

ابعاد این استخر بادی کودک تشکیل شده از طول: 305 سانتی متر، عرض: 183 سانتی متر و ارتفاع: 56 سانتی متر می باشد که بزرگترین استخر بادی تولید شده در دنیا بوده و با توجه به این ابعاد بزرگسالان نیز می توانند از آن به همراه کودکان خود استفاده نمایند. جنس بدنه ای که این محصول دارا می باشد از وینیل بوده که این متریال از بهترین متریال های استفاده شده برای ساخت محصولات بادی به شمار می رود. چرا که این متریال از مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع دمای آب برخوردار بوده و در اثر برخورد تابش مستقیم خورشید با آن دچار تغییر رنگ و یا تغییر حالت نخواهد شد.

در قسمت کف این استخر بادی نیز یک عدد دریچه تخلیه آب تعبیه شده است که شما می توانید به وسیله آن به راحتی آب درون استخر بادی را در هنگام نیاز تخلیه بنمایید. برای راه اندازی این محصول نیز 2 عدد محفظه باد بر روی دیواره این استخر بادی قرار داده شده است و می توان در مدت زمانی بسیار کم و به آسانی راه اندازی و آماده استفاده نمود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید این استخر بادی با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 58485 یکی از جدید ترین انواع استخر بادی بزرگ محسوب شده که با ابعاد مناسب و طراحی زیبایی که دارد به یک وسیله ی مهیج برای تفریح کودکان و بزرگسالان تبدیل شده است. این استخر بادی به دلیل داشتن  وزن کم هنگام بسته بندی، پرتابل بودن و قابلیت جابه جایی آسان را فراهم ساخته این محصول را به یکی از پر طرفدار ترین لوازم بادی تفریحی تبدیل کرده است. این استخر بادی به دلیل داشتن طرح اقیانوس و ماهی و رنگ آبی، حس دریا و استخر واقعی را برای کودکان القا می کند و باعث لذت هرچه بیشترشان می شود.

ابعاد استخر بادی

وزن این استخر بادی عمیق در زمان بسته بندی 6 کیلوگرم می باشد و فضای کمی را اشغال می کند، از این رو شما می توانید این استخر بادی را به راحتی در کمترین زمان ممکن به هر گونه مکانی حمل و جا به جا نمایید.  طول این استخر بادی آکواریمی 305 سانتی متر، عرض آن 183 سانتی متر و ارتفاع آن 56 سانتی متر می باشد که علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز می توانند برای استراحت و دراز کشیدن (از آنجایی که شکل این استخر بادی مستطیلی است، این امکان را برای بزرگسالان به راحتی فراهم می کند)، آب درمانی، آفتاب گرفتن، تفریح و... از آن استفاده نمایند. ظرفیت آب این استخر بادی 3 متری 1000 لیتر می باشد و 4 الی 5 کودک به طور همزمان می توانند از این محصول منحصر به فرد استفاده نمایند و در اوقات فراغت به بازی و تفریح بپردازند. از این استخر بادی بزرگ مدل اینتکس می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد و اوج هیجان و لذت را برای کودکان به ارمغان آورد. 

استخر بادی بزرگ اینتکس

طراحی و جنس بدنه استخر بادی

متریال استفاده شده در تولید جنس بدنه این استخر بادی خانگی از وینیل با کیفیت و مقاوم بوده که در برابر تابش نور مستقیم خورشید، ساییدگی های سطحی و دمای متفاوت آب دچار هیچ گونه آسیب و مشکلی نخواهد شد و شما می توانید از این استخر بادی در مکان های مختلف اعم از پشت بام، حیاط، بالکن، تراس و هر گونه مکان مورد نظر خودتان استفاده نمایید. دیواره داخلی این استخر بادی به رنگ آبی، کف آن سفید و قسمت بیرونی آن دارای طرح بسیار زیبای ماهی و اقیانوس می باشد که جلوه ی فوق العاده ای به این استخر بادی بزرگ داده است.

راه اندازی استخر بادی

 کفی این استخر از کفی بادشو برخوردار نیست و به صورت ساده و دولایه در نظر گرفته شده، از این رو بهتر است قبل از راه اندازی و باد کردن این استخر بادی از یک زیر انداز جهت راحتی بیشتر کودکان، طول عمرهرچه بیشتراین استخر بادی و همچنین جلوگیری از ساییدگی های سطحی و برخورد اشیاء تیز به کف استخر استفاده شود. دلیل ساده بودن کف در بزرگ بودن ابعاد و ظرفیت بالای آب بوده زیرا این مقدار آب با وزن خود به قسمت های بادشو کف آسیب می رساند از همین رو به صورت ساده تولید شده است.

شما می توانید با استفاده از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی، این استخر بادی بزرگسال و کودک را به آسانی راه اندازی نمایید و پس از آن با استفاده از دریچه تخلیه آبی که در کف آن تعبیه شده، آب استخر را خالی کرده و پس از جمع کردن آن، در جعبه مخصوص یا ساک حمل مناسب جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی به استخر قرار دهید. این استخر بادی دارای برچسب تعمیرات نیز هست که در مواقع لزوم می توانید از آن استفاده نمایید. این استخر بادی توسط شرکت اینتکس تولید و عرضه می شود. جهت خرید استخر بادی بزرگ مدل آکواریمی اینتکس می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید و این محصول را با قیمتی مناسب به سه روش آنلاین، تلفنی و یا حضوری خریداری نمایید.

طول
305 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
ظرفیت آب
1000 لیتر
وزن بسته بندی
6 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
بدنه ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...