استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 58484

از {{model.count}}

intex 58484 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی مستطیلی اینتکس یک استخر بادی بزرگ و عمیق می باشد که در واقع بزرگترین استخر بادی تولید شده در دنیا بوده که توسط شرکت اینتکس ساخته شده است. این استخر بادی دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول ادامه ی مطلب را مطالعه بفرمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 58484 یک استخر بادی مستطیلی شکل بوده که در واقع بزرگترین استخر بادی تولید شده در دنیا می باشد. این استخر از سری تولیدات شرکت اینتکس به شمار می رود که در سال 2020 برای چندمین بار تولید و در بازار جهانی عرضه شد. این محصول به علت فروش بسیار خوبی که داشت و استقبال بی نظیری که از آن طی این سال ها شد، توانست تا به یکی از محصولات بادی پر فروش این شرکت تبدیل شده و به دلیل کیفیت بسیار بالایی که در ساخت و بدنه دارد رضایت تمامی خریداران را جلب کند.

جنس بدنه استخر بادی بزرگ اینتکس تولید شده از وینیل می باشد. وینیل که با نام دیگر پی وی سی نیز شناخته می شود متریالی بوده که تمامی کمپانی های تولید کننده محصولات بادی از آن برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. چرا که این متریال از مقاومت خوبی در برابر پارگی برخوردار بوده و دارای دوام بالایی در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب است. ضخامت دیواره های این محصول نیز به گونه ای طراحی شده است که به خوبی می تواند در برابر فشار آبی که درون استخر است مقاومت کرده و هیچگونه تغییر حالتی ندهد.

ابعادی که این استخر بادی بزرگسال اینتکس داراست تشکیل شده است از طول: 305 سانتی متر، عرض: 183 سانتی متر و ارتفاع: 56 سانتی متر. ظرفیت آب آن نیز 1020 لیتر بوده که با وجود دریچه ی تخلیه آبی که در قسمت کف استخر تعبیه شده است می توان به راحتی آب درون استخر بادی را تخلیه نمود. ابعاد بسته بندی این محصول نیز به گونه ای طراحی شده است که بتوان به راحتی آن را حمل و جابجا کرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و یا سایر محصولات بادی با مشاورین مستر اینتکس، اولین فروشگاه اینترنتی اینتکس در ایران و نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
305 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
ظرفیت آب
1020 لیتر
وزن بسته بندی
7.3 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...