استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 57198

از {{model.count}}

intex 57198 swim center family pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس مدل 57198 یک استخر بادی خانواده و یا استخر بادی خانوادگی می باشد که تولید کمپانی اینتکس بوده و یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین استخر بادی تولید شده ی این شرکت می باشد. این استخر بادی با عمق بالا از سری استخر بادی بزرگسال اینتکس می باشد که دارای آبپاش و یک عدد نشیمنگاه است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تر و جزئی تر این استخر بادی عمیق را در وبسایت مستر اینتکس مشاهده بفرمایید.

استخر بادی اینتکس مدل 57198، محصولی دیگر از سری محصولات بادی شرکت اینتکس به شمار می رود که به دلیل کیفیت بالا در تولید و طراحی بسیار زیبا فروش بسیار خوبی را در سال 2016 داشته و به سبب همین فروش خوب و محبوبیت بالا، شرکت اینتکس را مجاب به تولید همه ساله این استخر بادی نمود. این استخر بادی بزرگسال یک استخر بادی با عمق بالا بوده که از معدود استخر بادی های بزرگسال به شمار می رود.

ابعاد این محصول تشکیل شده است از طول: 310 سانتی متر، عرض: 188 سانتی متر و ارتفاع: 130 سانتی متر. ظرفیت آب آن نیز 700 لیتر بوده و دارای وزن بسته بندی 8 کیلوگرم می باشد. از مزیت های استخر بادی می توان به پرتابل بودن آن ها اشاره نمود و با توجه به وزن و ابعاد بسته بندی مناسبی که دارند این امکان را به افراد می دهند تا بتوانند در هر زمانی که مایل بودند استخر بادی خود را به مکانی دیگر منتقل بنمایند. جنس بدنه استخر بادی عمیق اینتکس از وینیل تولید شده است. قسمت کف این محصول به علت ظرفیت آب بالایی که دارد به صورت تک لایه طراحی شده است.

در قسمت بالای این استخر همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید یک عدد آبپاش تعبیه شده است که این آبپاش به صورت جدا شوند بوده و می توان هر زمانی آن را از بدنه استخر جدا نمود. درون استخر بادی بزرگسال اینتکس نیز یک عدد صندلی بادی به صورت متصل به بدنه قرار داده شده است که راه اندازی آن به صورت اتوامت با راه اندازی استخر شکل می گیرد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و یا برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
310 سانتی متر
عرض
188 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت آب
700 لیتر
وزن
8.9 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای آبپاش (جدا شونده)
دارای نشیمنگاه بادی
دارای برچسب تعمیرات
مناسب استفاده کودکان و بزرگسالان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...