استخر بادی

استخر بادی اینتکس مدل 57180

از {{model.count}}

intex 57180 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس با طراحی بدنه مستطیلی و دیواره های دو جداره یکی از مدل های بزرگ عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به منظور تفریحات آبی کودکان بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول داری کف ساده به همراه دریچه تخلیه آب بوده و قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی خواهد بود. این محصول می تواند برای سنین بزرگسال نیز جهت تیکه دادن استفاده شود.

استخر بادی اینتکس با طراحی بدنه مستطیلی یکی از مدل های بزرگ از سری استخر بادی تفریحی خانگی محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول مانند مدل های مشابه خود از بدنه ای با دو دریچه بادشو برخوردار بوده که مربوط به دیواره دو تکه و متصل به هم آن است از همین رو برای احداث استخر بادی اینتکس می بایست از دو دریچه هوای مجزا، اقدام به باد زدن کرد. قسمت کف این استخر طراحی ساده داشته به همین دلیل جهت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن در این قسمت استفاده کنید. هنچنین برای تعویض راحت تر آب، یک دریچه تخلیه در قسمت کف تعبیه شده است. گفتنی است که این کالا دارای وزن بسته بندی 3.74 کیلوگرمی می باشد از همین رو جا به جایی آن به راحتی صورت می گیرد.

جنس بدنه استخر بادی بزرگ اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده و دارای دیواره هایی با ساختار دو جداره می باشد بنابراین امکان تکیه دادن در آن فراهم می باشد. این متریال در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب مقاوم بوده و جای نگرانی بابت آسیب رسیدن به آن در فضای باز نخواهد بود. ابعاد باد شده استخر بادی عمیق اینتکس برابر با (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 48 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 540 لیتر آب را در درون خود جای دهد. با توجه به این ابعاد، نه تنها از این استخر می توان برای تفریحات آبی کودکان بالای 3 سال استفاده کرده بلکه گزینه خوبی برای آفتاب گرفتن و استراحت در آب بزرگسالان نیز خواهد بود. برای خرید استخر بادی اینتکس مستطیلی کافیست به روش حضوری و یا از طریق سایت به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
ظرفیت آب
540 لیتر
وزن
3.74 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
بدنه با ضخامت بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...