استخر بادی

استخر بادی اینتکس طرح Toy Story مدل 57490

از {{model.count}}

intex 57490 toy story kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس طرح Toy Story از سری محصولات بادی شرکت intex در سال 2020 می باشد که دارای فرم 6 ضلعی بوده و بر روی بدنه آن طرحی از انیمیشن داستان اسباب بازی ها می باشد. این استخر بادی بچه گانه تولید شده از وینیل بوده و ابعاد آن تشکیل شده از 191×178×61 سانتی متر است. در ادامه جزئیات دقیق تری از این محصول قرار داده شده است که می توانید در سایت مستر اینتکس آن را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی اینتکس طرح Toy Story مدل 57490 یکی از دوست داشتنی ترین و با کیفیت ترین استخر های تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که تولید آن در سال 2020 انجام گرفته و با واسطه طراحی بسیار جذاب و زیبایی که دارد توانسته است تا به یکی از محبوب ترین استخر بادی ها در دنیای محصولات بادی تبدیل شود. این استخر بادی کودک دارای فرم کلی 6 ضلعی بوده و رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ های سبز و آبی می باشد که طرحی از انیمیشن داستان اسباب بازی ها بر روی آن نقش بسته است.

این محصول مناسب استفاده کودکان و نوجوانان می باشد که ان ها می توانند به وسیله آن در فصل تابستان تفریحات نشاط آور و جذابی را درون حیاط منزل و یا پشت بام تجربه بنمایند. بدنه استخر بادی کودک اینتکس از وینیل تولید شده است. وینیل متریالی بوده که مناسب ترین گزینه برای ساخت محصولات بادی به شمار رفته و دوام و مقاومت بسیار خوبی در مقابل آفتاب و انواع دمای آب را دارا می باشد. از دیگر مزیت های این متریال می توان به قابل تعمیر بودن آن نیز اشاره نمود.

ابعاد استخر بادی بچگانه اینتکس همانطور که در مشخصات محصول درج شده است تشکیل شده از طول: 191 سانتی متر، عرض: 178 سانتی متر و ارتفاع: 61 سانتی متر می باشد که در دسته بندی استخر بادی با ارتفاع بلند قرار می گیرد. لازم به ذکر است که این محصول علاه بر استخر بادی، قابل استفاده به عنوان استخر توپ نیز می باشد که در فصل های سرد سال نیز می توان از آن درون منزل بهره برد. شما می توانید این استخر را با قیمتی بسیار مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری بنمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
178 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
ظرفیت آب
541 لیتر
وزن
4.2 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...