استخر بادی

استخر بادی اینتکس طرح ستاره ای مدل 56495

از {{model.count}}

intex 56495 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس طرح ستاره ای  یک استخر بادی بچه گانه می باشد که مناسب استفاده کودکان و نوجوانان بوده و می توانند به وسیله آن اوقات خوش و پر از نشاطی را سپری بنمایند. در سایت مستر اینتکس، فروشگاه استخر بادی و نمایندگی اینتکس در ایران می توانید جزئیات بیشتری از این استخر بادی کودک را مشاهده بفرمایید.

استخر بادی اینتکس طرح ستاره ای مدل 56495 از سری استخر بادی کودک های کمپانی intex می باشد که دارای شکل ظاهری خاص و منحصر به فردی بوده و از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار می باشد. این استخر بادی بچه گانه همانطور که از نام آن پیداست دارای فرم ستاره ای شکل بوده و در ابعادی از جمله طول: 185 سانتی متر، عرض: 180 سانتی متر و ارتفاع: 53 سانتی متر طراحی و تولید شده است. ارتفاع این محصول به گونه ای بوده که مناسب استفاده کودکان و نوجوانان بوده و به راحتی می توانند درون این استخر بادی به آبتنی و تفریحات آبی پرداخته و اوقات بسیار خوش و سرشار از نشاطی را سپری بنمایند.

این محصول توسط شرکت اینتکس در دو رنگ آبی و نارنجی تولید گردیده که هر دوی این رنگ ها بسیار زیبا و جذاب بوده و شما می توانید با توجه به سلیقه خود و علاقه به هرکدام از این رنگ یکی از آن ها را انتخاب بنمایید. جنس بدنه این استخر بادی بچگانه اینتکس تولید شده از وینیل می باشد. وینیل متریالی بوده که از دوام و مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم خورشید برخوردار است و می توان برای مدت زمان طولانی ای از محصولات تولید شده از وینیل استفاده نمود.

قسمت کف این محصول نیز به صورت بادشو طراحی شده است. باد شو بودن کف این استخر، ایمنی آن را بالا تر برده و در صورت زمین افتادن کودکان درون استخر از آسیب دیدن آن ها جلوگیری می نماید. شما می توانید این محصول را به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس و فروشگاه استخر بادی در ایران خریداری کرده و یا اینکه برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

استخر بادی اینتکس طرح ستاره ای مدل 56495 یکی از جدید ترین استخر بادی های تولید شده توسط برند اینتکس می باشد که به تازگی در فروشگاه مستر اینتکس موجود شده است، مستر اینتکس نمایندگی فروش اینتکس و بست وی در ایران می باشد که محصولات بادی این دو برند را بفروش می رساند. استخر بادی این روزها به عنوان یک محصول پر طرفدار در بین عموم مردم مورد استفاده قرار می گیرد با توجه به افزایش محبوبیت این محصول در بین مردم شرکت های تولیدکننده طرح های جدید با رنگ های متنوع و همچنین ابعاد های مختلف تولید و روانه بازار کرده اند که در این مطلب قصد داریم تا یکی از این محصولات جدید را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا با اطلاعات دقیق و جامع بتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.


طراحی و ساخت استخر بادی طرح ستاره اینتکس مدل 56945

همانطور که در اول متن گفته شد این محصول یکی از جدید ترین تولیدات اینتکس می باشد، اینتکس یکی از بزرگترین تولیدکننده های لوازم بادی می باشد که در سبد محصولات خود انواع لوازم بادی نظیر استخر بادی، وان بادی، تشک بادی، تخت بادی، تشک بادی روی آب و .... را دارد که پرفروش ترین آنها استخر بادی می باشد. طراحی این استخر بادی برگرفته شده از ستاره می باشد و همانند ستاره دارایی گوشه و پر است، بدنه اصلی این محصول نیز به صورت سه طبقه ساخته شده است که هر طبقه دارای دریچه باد جداگانه هستند. شایان ذکر است که هر چه تعداد دریچه باد بیشتر باشد مقاومت و طول عمر محصول بیشتر می شود. کف این استخر بادی طرح ستاره به صورت باد شو طراحی شده است که نرمی خاصی را برای کودک شما به ارمغان می آورد. رنگ به کار رفته در ساخت استخر بادی اینتکس کودک از نارنجی و سفید شفاف می باشد که زیبایی این محصول را دو چندان کرده است.


ابعاد استخر بادی کودک طرح ستاره اینتکس مدل 56945

ابعاد یکی از مهم ترین عوامل خرید در هنگام خرید استخر بادی است که باید به این موضوع به خوبی دقت کنید. ابعاد این استخر بادی کودک اینتکس برابر است با 185 سانتی متر به طول، 180 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 53 سانتی متر که ابعادی خوب و مناسب برای استخر بادی می باشد، البته لازم بذکر است که با توجه به این ابعاد به راحتی می توانید از این استخر در حیاط، بالکن، پشت بام و یا باغ و ویلا استفاده کنید. همانطور که گفته شد ابعاد جز مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید استخر بادی می باشد و همچنین با توجه به ابعاد کاربرد استخر بادی شما مشخص می شود. که این استخر بادی نیز مناسب برای استفاده بزرگسالان نیز می باشد. میزان ظرفیت آب این استخر بادی برابر با 466 لیتر می باشد، وزن کلی این استخر بادی ساخت برند اینتکس برابر با 3 کیلوگرم می باشد.


جنس بدنه و متریال استخر بادی کودک کف باد شو اینتکس مدل 56945

اینتکس در ساخت این استخر بادی از PVC استفاده کرده است، کیفیت ساخت این محصول بسیار بالا می باشد و نسبت به ظرفیت و ابعاد گفته شده این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب و همچنین دمای مختلف آب از خودش نشان میدهد و پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول کاملا ضد بو و ضد حساسیت می باشد که هیچ آسیبی به کودک شما نمی رساند. برای اینکه طول عمر این محصول افزایش یابد و یا مورد آسیب قرار نگیرد بهتر است که در زیر آن از زیرانداز یا تاتامی استفاده کنید و یا هنگام باد کردن زمین مورد استفاده را به صورت کامل بشویید. البته شایان ذکر است که این محصول قابل تعمیر مجدد نیز دارد.


باد کردن استخر بادی

برای باد کردن و استفاده از این استخر بادی می توانید از انواع پمپ باد های موجود در فروشگاه اینتکس استفاده کنید. البته پمپ ها دارای انواع مختلفی هستند که عبارت اند از سوزنی، دستی، پدالی، برقی، فندکی و.... که بهترین پمپ باد مناسب برای این استخر بادی پمپ باد دستی بزرگ و برقی می باشد. این محصول تنها با پمپ باد های مخصوص اینتکس باد می شود، زیرا نازل ورودی باد آنها متفاوت است.


خرید استخر بادی استخر بادی اینتکس طرح ستاره ای مدل 56495

برای خرید و استعلام قیمت این محصول می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که تمامی محصولات این برند را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین به سه روش اینترنتی، حضوری و تلفنی ثبت سفارش میکند. شایان ذکر است که MRINTEX مرکز تعمیرات محصولات بادی اینتکس در ایران می باشد.

طول
185 سانتی متر
عرض
180 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
ظرفیت آب
466 لیتر
وزن
3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای رنگبندی آبی و نارنجی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...