استخر بادی

استخر بادی اینتکس به همراه توپ مدل 48674

از {{model.count}}

intex 48674 baby pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس به همراه توپ مدل 48674 ساخته شده از پی وی سی مقاوم، ضد حساسیت، دارای 50 عدد توپ رنگی، با خرید این استخر بادی می توانید یک استخر بادی، یک وان بادی کودک، یک استخر بادی توپ کودک داشته باشید. ابعاد این استخر بادی برابر است با 86 سانتی متر به قطر، 25 سانتی متر به ارتفاع می باشد. برای خرید و قیمت استخر بادی کودک اینتکس می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

استخر بادی اینتکس به همراه توپ مدل 48674 که این روزها استخر بادی به عنوان یک محصول پر طرفدار در بین کودکان و نوجوانان می باشد که با والدین با خرید استخر بادی، یک تفریح شاد و مهیج برای کودک خود مهیا میکنند. این استخر بادی کودک ساخت برند اینتکس می باشد. همانطور که گفته شد با افزایش محبوبیت استخر بادی در بین کودکان و نوجوانان برند های تولید کننده استخر بادی، محصولاتی را با طراحی های خاص و زیبا را تولید کردند تا بتوانند سهم عظیمی از فروش بازار را از آن خود کنند.

این استخر بادی کودک به همراه توپ های رنگی عرضه میگردد. تعداد 50 عدد توپ رنگی در بسته بندی این استخر بادی قرار گرفته شده است که این استخر بادی را به استخر توپ نیز تبدیل میکند. با توجه به ابعاد این استخر بادی که برابر است با 86 سانتی متر در قطر و 25 سانتی متر به ارتفاع، می توانید آن را در هر مکانی از منزلتان استفاده کنید و یا از آن به عنوان وان بادی کودک در حمام استفاده کنید. جنس بدنه ی این استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول کاملا ضد حساسیت و ضد بو می باشد که مناسب برای استفاه کودکان است که مقاومت بالایی در برابر فشار آب و دمای آب از خودش نشان می دهد. ساختار کلی این استخر توپ بادی اینتکس از سه  لایه باد شو رنگی ساخته شده است که هر کدام از این لایه ها نسبت به دیگر جدا هستند و دریچه باد جداگانه دارند. برای خرید استخر بادی به همراه توپ اینتکس مدل 48674 می توانید از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس اقدام کنید. شایان ذکر است که فروشگاه اینتکس دارای یک نمایشگاه محصولات بادی از برندهای مختلف در تهران می باشد که می توانید از نمایشگاه اینتکس نیز حضوری خرید کنید.

قطر
86 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
وزن
1.1 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای توپ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...