استخر بادی

استخر بادی اینتکس با کف بادشو مدل 57403

از {{model.count}}

intex 57403 child inflatable pool with inflatable floor

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس با کف بادشو یکی از کم عمق ترین استخر بادی تولید شده برای تفریحات آبی کودکان در فضای باز و بسته بوده که از ویژگی هایی همچون کف نرم و بدنه سبک بهره مند است. این استخر بادی کودک قابل استفاده به عنوان استخر توپ بادی و وان بادی برای استحمام کودکان نیز بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی کف بادشو اینتکس یکی از کم عمق ترین استخر بادی تولید شده برای تفریحات آبی و توپی کودکان بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این استخر بادی دارای طراحی بدنه مستطیلی بوده و دارای کف مواج و بادشو می باشد از همین رو محلی نرم و راحت برای تفریحات آبی کودکان فراهم ساخته است. بدنه اصلی و قسمت کف هر کدام توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شوند. با توجه به نوع طراحی بدنه ، از این استخر بادی کودک بیشتر برای تفریحات تابستانی استفاده شده و همچنین کاربرد هایی همچون استخر توپ بادی و وان بادی برای استحمام کودکان را خواهد داشت. ابعاد باد شده و راه اندازی شده آن برابر با (طول: 166 سانتی متر ، عرض: 100 سانتی متر ، ارتفاع: 28 سانتی متر) بوده به همین دلیل قادر است تا مقدار 90 لیتر آب را در خود جای دهد.

استخر بادی خانگی کودک ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که در برابر نور آفتاب ، دما و فشار آب مقاوم خواهد بود از همین رو می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کرد. البته دقت داشته باشید که متریال PVC نباید بیش از حد بخصوص هنگام عدم استفاده در برابر نور آفتاب قرار بگیرد اما هنگام استفاده از استخر آسیب نخواهد دید. از ویژگی های مهم این متریال می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر آن اشاره کرد. برای خرید استخر بادی کف بادشو اینتکس کودک کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

استخر بادی اینتکس با کف بادشو مدل 57403 یکی از پر فروش ترین و بهترین استخر بادی های عرضه شده در بازار می باشد که این استخر بادی توسط برند اینتکس تولید و روانه بازار شده است اینتکس یکی از بزرگترین تولیدکننده انواع محصولات بادی می باشد که در سبد محصولات خود، استخر بادی، وان بادی، قایق بادی، حلقه بادی شنا، تخت بادی، تشک بادی و... را ارائه کرده است که در این قسمت قصد داریم تا یکی از پرفروش ترین استخر بادی های اینتکس را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا هنگام خرید با اطلاعات کافی و جامع این کار را انجام دهید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

همانطور که گفته شد اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی است و همیشه سعی بر این داشته تا با نوآوری در طراحی محصول بتواند مشتریان زیادی را نسبت به خودش جلب کند و همچنین با افزایش محبوبیت استخر بادی در بین کودکان و حتی بزرگسالان نیاز به محصولات متنوع بسیار مهم و ضروری می باشد. با خرید استخر بادی کودک می توانید ساعات خوشی را برای کودک خود در فصل تابستان و زمستان فراهم کنید که در ادامه راجع به این موضوع دقیق تر توضیح میدهیم.


طراحی و ساخت استخر بادی کودک کف باد شو اینتکس

طراحی و ساخت این استخر بادی بسیار ساده و شیک است، طراحی این استخر بادی به صورت مستطیل می باشد که تنها یک لایه باد شو در دیواره دارد و همچنین کف این محصول نیز به صورت باد شو طراحی و تولید شده است که کودک شما در هنگام استفاده از این محصول حس خوبی به آن القا میشود. اینتکس در تولید این محصول از رنگ آبی استفاده کرده است که نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند. از مزیت های این استخر بادی می توان به کف باد شو آن اشاره کرد که راحتی و نرمی را برای شما به ارمغان می آورد. این استخر بادی در کف نیز دارای دریچه باد است که به راحتی با آن باد می شود و البته می توانید کف آن را نیز باد نکرده و به صورت ساده از آن استفاده کنید. استخر بادی دارای یک مزیت بسیار بزرگ است آن هم قابلیت جمع آوری آسان و سریع که در صورت عدم استفاده از آن به راحتی می توانید آن را جمع آوری کرده و مجدد از فضای اشغال شده استفاده کرد.


متریال و کیفیت بدنه استخر بادی اینتکس کودک مدل 57403

اینتکس در تولید این محصول از بهترین متریال استفاده کرده است که این متریال استفاده شده از نوع پی وی سی وینیل می باشد که دارای طول عمر بسیار و همچنین کیفیت ساخت بی نظیری می باشد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد بو و ضد حساسیت است و همچنین قابلیت تعمیر نیز دارد. پی وی سی وینیل دارای مقاومت بالا در برابر فشار، دمای آب و همچنین تابش نور خورشید می باشد که این اجازه را به شما میدهد تا بتوانید آن را در فضای باز نیز استفاده کنید. برای نگهداری بهتر و جلوگیری از آسیب دیدگی این استخر بادی اینتکس بهتر است که در هنگام استفاده زیر آن را تمیز کرده زیرا استخر بادی در صورت برخودر با شی تیز ممکن است که آسیب ببنید، البته استخر بادی و تمامی محصولات بادی به این صورت هستند و همچنین در صورت برخورد شعله مستقیم آتش نیز آسیب میبیند. 


باد کردن استخر بادی کودک کف باد شو اینتکس مدل 57403

برای باد کردن این استخر بادی می توانید از انواع پمپ باد موجود در فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید. برای باد کردن استخر بادی اینتکس و بست وی نیازمند نازل باد کردن محصولات بادی هستیم که در پمپ باد های دیگر و تلمبه ها این نازل ها وجود ندارد. پمپ باد ها دارای انواع مختلفی هستند که در فروشگاه مستر اینتکس می توانید انواع آنها را مشاهده و در صورت نیاز خریداری کنید. اما بهترین پمپ باد برای این محصول پمپ باد دستی کوچک و متوسط است ولی با خرید پمپ باد پدالی و برقی در صورت عدم استفاده از این محصول به راحتی می توانید باد آن را تخلیه کرده و استخر بادی را جمع آوری کنید.


ابعاد استخر بادی کودکانه اینتکس مدل 57403

اینتکس این استخر بادی را مخصوص کودکان تولید کرده است و به همین دلیل دارای ابعادی برابر با 166 سانتی متر به طول، 100 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 28 سانتی متر می باشد که مناسب برای استفاده کودکان و حتی نوزدان می باشد زیرا دارای ارتفاع بسیار کم می باشد و خطر غرق شدگی در آن بسیار کم است. با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول، استخر بادی کودکانه اینتکس مدل 57403 قابل استفاده به عنوان وان بادی حمام و یا استخر توپ می باشد که در فصل زمستان می توانید از آن به عنوان وان بادی حمام و یا استخر توپ نیز استفاده کنید. لازم بذکر است که وزن این استخر بادی کف باد شو اینتکس برابر است با 1.8 کیلوگرم که وزنی ایده آل برای استخر بادی است و این امکان را به استخر بادی می دهد تا بتوانید به راحتی آن را حمل و جا به جا کنید. ظرفیت آب استخر بادی اینتکس نیز برابر است با 90 لیتر که ظرفیت آب معقول برای این ابعاد می باشد. 


خرید استخر بادی اینتکس با کف بادشو مدل 57403

برای خرید استخر بادی کف باد شو کودک اینتکس می توانید از فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران است که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین محصولات اینتکس را به صورت حرفه ای تعمیرات انجام میدهد. نمایندگی اینتکس به سه روش تلفنی، حضوری و اینترنتی محصولات خود را بفروش می رساند و همچنین سفارشات خود را به سراسر کشور ارسال میکند.

طول
166 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
ظرفیت آب
90 لیتر
وزن
1.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای کف نرم و مواج
مناسب سنین زیر 5 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
قابل استفاده به عنوان وان بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...