استخر بادی

استخر بادی آبپاش و سرسره دار بست وی مدل 53117

از {{model.count}}

bestway 53117 inflatable splash and slide pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی آبپاش و سرسره دار کودک بست وی، از بزرگترین مجموعه بازی بادشو آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که از یک سرسره بادی، آبپاش و چند اسباب بازی بادی بهره می برد از همین رو بهترین گزینه برای تفریحات تابستانی کودکان در فضای باز و بسته خواهد بود. استخر بادی بزرگ بست وی شامل دو قسمت برای نگهداری آب بوده و هر دو از عمق کم و تنها به منظور استفاده جهت آبتنی بهره می برد.

استخر بادی آبپاش و سرسره دار بست وی مدل Music Land، از جدید ترین مجموعه بازی آبی و بادشو عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات تابستانی کودکان بالای 2 سال تولید شده است. این محصول در واقع از دو قسمت به هم متصل شده طراحی شده است که شامل یک استخر بزرگ و یک استخر کوچک می باشد. هر دو استخر توسط یک سرسره بادی به هم متصل شده و هر دو از عمق کمی برخوردار هستند از همین رو تنها برای تفریحات آبی و آبتنی مناسب خواهد بود. علاوه بر سرسره بادی سرخود، چند لوازم بادشو مجزا و متصل به بدنه و آبپاش طراحی شده روی بدنه اصلی نیز جهت تفریحات بیشتر فرزندان شما در نظر گرفته شده است.

استخر بادی سرسره دار بست وی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو و سه لایه بوده که بدنه ای مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب ایجاد کرده است. این متریال بر خلاف ظاهر خود از انعطاف بالایی برخوردار بوده تا در ابعاد کوچکتری و با وزن بسته بندی 5.9 کیلوگرمی جمع شده و در مسافرت ها نیز قابل حمل باشد. این کالا ابعاد راه اندازی شده (طول: 295 سانتی متر، عرض: 190 سانتی متر، ارتفاع: 137 سانتی متر) داشته و در مجموع قادر است تا مقدار 349 لیتر آب را در خود جای دهد. ظرفیت استخر بزرگ 235 لیتر و استخر کوچک نیز 114 لیتر خواهد بود. برای خرید استخر بادی آبپاش و سرسره دار کودک بست وی می توانید به روش تلفنی و یا آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۲۹۵ سانتی متر
عرض
۱۹۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۷ سانتی متر
ظرفیت
۳۴۹ لیتر
وزن
۵.۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای آبپاش
دارای سرسره بادی
دارای اسباب بازی بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...