استخر بادی

استخر بادی آبپاش دار بست وی مدل 52487

از {{model.count}}

bestway 52387 baby splash inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی آبپاش دار بست وی مدل 52487 یکی محصولات بادی جذاب و دوست داشتنی Bestway می باشد که تولید سال 2021 بوده و مناسب برای استفاده کودکان می باشد. جنس بدنه استخر بادی کودک از وینیل بوده و قطر آن نیز 165 سانتی متر است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بنمایید.

استخر بادی آبپاش دار بست وی مدل 52487 از سری محصولات بادی تولید شده توسط کمپانی Bestway می باشد که در نوع خود محصولی منحصر به فر و بسیار جذاب است. این استخر تولید سال 2021 بوده و به دلیل طراحی زیبایی که دارد توانسته است تا فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. رنگ بدنه این محصول به رنگ آبی می باشد. در قسمت کف استخر طرحی از موجودات دریایی قرار داده دارد. همانطور که از عنوان محصول پیداست، این استخر بادی کودک دارای آبپاش نیز می باشد. این قابلیت می تواند کودکان را حسابی سرگرم کرده و اوقات فراغت پر از نشاطی را برای آن ها فراهم سازد. همچنین استخر بادی می تواند جایگزینی بسیار مناسب برای بازی های کم تحرک به شمار رود و باعث تحرک کودکان بشود.

جنس بدنه این محصول همانند دیگر محصولات بادی بست وی ، از وینیل می باشد. این متریال از مواد اولیه مرغوب تهیه شده که از دوام و مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید برخوردار است. از این استخر بادی بچگانه می توان درون حیاط، پشت بام و یا بالکن استفاده نمود. قطر این استخر نیز 165 سانتی متر بوده که مناسب استفاده همزمان چند کودک می باشد. شما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرموده و یا برای خرید استخر بادی و یا اطلاع از قیمت استخر بادی از طریق وبسایت مستر اینتکس اقدام بنمایید.

قطر
۱۶۵ سانتی متر
وزن
۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای آبپاش
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...