استخر بادی

استخر بادی آبپاش دار اینتکس مدل 57434

از {{model.count}}

intex 57434 inflatable pool with sprinkler

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس با طرح زرافه یکی از انواع استخر بادی بزرگ طرح حیوانات تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی چند کودک به صورت همزمان استفاده می شود. استخر بادی کودک زرافه با داشتن یک آبپاش سرخود توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی آبپاش دار اینتکس با طرح زرافه یکی از انواع استخر بادی بزرگ تولید شده برای تفریحات آبی کودکان زیر 6 سال در فضای باز و بسته بوده که دارای فضایی بزرگ جهت استفاده چند کودک به صورت همزمان می باشد. همانطور که اشاره کردیم طراحی و ساختار بدنه مشابه یک زرافه بوده و از رنگ های شاد و جذابی برای آن استفاده شده است. یک آبپاش بادی سرخود و متصل به بدنه نیز روی این استخر تعبیه شده که توسط یک شلنگ آب از قسمت بیرونی خود کار می کند.

بر خلاف انواع استخر بادی کوچک قسمت کف این محصول به صورت ساده طراحی شده از همین رو در صورت استفاده در فضا باز بهتر است از یک زیرانداز مناسب برای کف آن استفاده کنید. ابعاد راه اندازی شده استخر آبپاش دار کودک برابر با 208 در 165 در 122 سانتی متر بوده که ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه می باشد از همین رو ارتفاع خود استخر به 25 سانتی متر می رسد از همین رو قادر است تا مقدار 238 لیتر آب را در درون خود جای دهد.

استخر بادی زرافه اینتکس دارای جنس بدنه ای از پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه دارد. این نوع متریال در برابر دمای آب و نور آفتاب مقاوم بوده و در صورت جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به آن تا چند سال طول عمر خواهد داشت. از ویژگی های دیگر این متریال می توان به قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و قابلیت تعمیر آن اشاره کرد. برای خرید استخر بادی کودک طرح زرافه با آبپاش کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
208 سانتی متر
عرض
165 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
ظرفیت آب
238 لیتر
وزن
3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای فضای بزرگ
دارای آبپاش بادی سرخود
مناسب سنین زیر 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...