استخر بادی

استخر بادی آبپاش دار اینتکس مدل 57168

از {{model.count}}

intex 57168 kiddie inflatable splash pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی آبپاش دار اینتکس مدل 57168 از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، این استخر بادی به همراه آبپاش و صندلی عرضه می شود. جنس بدنه استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است. برای خرید و قیمت استخر بادی آبپاش دار اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر بادی آبپاش دار اینتکس مدل 57168 از سری استخر بادی های سرسره دار ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان معتبر و بزرگ محصولات بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است، استخر بادی یکی از پرفروش ترین محصولات این برند می باشد که به دلیل افزایش محبوبیت آن در بین عموم مردم شرکت اینتکس در طراحی های خود تغییرات زیادی داده است و محصولات جدید با طراحی های خاص و منحصر بفردی را تولید کرده است، استخر بادی آبپاش دار اینتکس نیز یکی از این محصولات می باشد.

این استخر بادی دارای آبپاش پرتابل می باشد که در صورت عدم نیاز به آن می توانید آن را از استخر بادی جدا کنید و همچنین یک عدد صندلی به عرض استخر بادی دارد، برای نصب آبپاش تنها کافیست که آن را در مکان مربوطه قرار دهید و شیلنگ آب را به آن متصل کنید. ابعاد استخر بادی اینتکس مدل آبپاش دار برابر است با 229 سانتی متر به طول، 191 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 135 سانتی متر دارد که ارتفاع ذکر شده تا بالای آب پاش محصول می باشد و ارتفاع اصلی استخر حدود 46 سانتی متر می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده این استخر بادی صندلی دار دارای ظرفیت آبی برابر با 530 لیتر دارد که ظرفیت آبی مناسب برای برای استخر بادی می باشد.

البته شایان ذکر است که در صورتی استخر بادی تا ارتفاع 30 سانتی متر پر از آب شود. بر روی این محصول همانطور که گفته شده یک عدد آبپاش قرار داده شده است که با اتصال شیلنگ به آن می توانید از آب پاش استفاده کنید. جنس بدنه این استخر بادی اینتکس از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت محصول بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این استخر بادی قابلیت تعمیر دارد، هنگامی که استخر شما آسیب دید به راحتی می توانید آن را تعمیر کنید. برای خرید استخر بادی آبپاش دار اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی اقدام کنید.

طول
۲۹۲ سانتی متر
عرض
۱۹۱ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۵ سانتی متر
ظرفیت
۵۳۰ لیتر
وزن
۸ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات
دارای آبپاش
دارای صندلی و تکیه گاه
سایبان جداشونده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...