استخر ایزی ست

استخر ایزی ست ۴ متری بست وی مدل ۵٧٢٧٣

از {{model.count}}

bestway 57273 portable above ground fast set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست ۴ متری بست وی مدل ۵٧٢٧٣ محصولی دیگر از شرکت bestway می‌باشد که در سال ٢٠٢٢ تولید و در بازار عرضه شده است. این استخر فست‌ست دارای بدنه‌ای از جنس وینیل بوده و قطر ٣.٩۶ متر می‌باشد. در ادامه می‌توانید اطلاعات کامل‌تری را در مورد این استخر ایزی‌ست ارزان مشاهده بفرمایید.

استخر ایزی ست ۴ متری بست وی مدل ۵٧٢٧٣ یکی از محصولات جدید این شرکت می باشد که در سال ۲۰۲۲ تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این محصول به دلیل کیفیت بدنه بسیار خوب و همینطور شکل ظاهری بسیار زیبایی که دارد توانست تا در همان ابتدای کار فروش بسیار خوبی را داشته و به یکی از استخرهای پرفروش این شرکت تبدیل شود. از این استخر ایزی ست استفاده های مختلفی می توان نمود. این استخر یک گزینه بسیار خوب برای تفریحات تابستانه می باشد و می تواند برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان یک وسیله تفریحی آبی نشاط‌ آور به شمار رود.

جنس بدنه این استخر ایزی ست تولید شده از وینیل بوده که این متریال دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید است. تفاوتی که این استخر با استخر های بادی دارد این است که بدنه آن تمام وینیل نبوده و دارای یک نوع الیاف برزنتی نیز می باشد که سبب ضخیم تر شدن بدنه استخر شده و در نتیجه دوام آن بالا تر رفته است. همانگونه که از نام محصول پیداست راه اندازی این استخر به صورت سریع انجام می شود به این گونه که شما می توانید با باد زدن لبه استخر و ریختن آب درون آن، استخر را آماده استفاده نمایید.  از این استخر ایزی ست ارزان می توان در فضاهای متعددی همچون حیاط منزل، پشت بام، تراس های بزرگ، حیاط ویلا و تمامی مکان های دیگر استفاده نمود.

از مزیت های این محصول این است که پرتابل و قابل حمل می باشد و می توان در هنگام نیاز آن را به آسانی حمل و جابجا نمود. شما میتوانید برای خرید استخری ایزی‌ست و همینطور اطلاع از قیمت استخر ایزی‌ست به سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه نمایید و همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد خرید محصولات بادی با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۳۹۶ سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت
5377 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
12.5 کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...