استخر ایزی ست

استخر ایزی ست 3 متری بست وی مدل 57455

از {{model.count}}

bestway 57455 above ground portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی مدل 3 متری، از پر فروش ترین استخر بادی پیش ساخته محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای تفریحات آبی و ریلکس کردن در آب گزینه کاربردی به حساب می آید تا با هزینه ای مقرون به صرفه یک فضای مناسب برای ذخیره آب و استفاده از آن داشته باشید.ر

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی مدل 3 متری، یکی از کوچک ترین سایز های تولید شده از سری استخر پیش ساخته اتوماتیک محسوب شده که برای تفریحات آبی تابستانی در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد. استخر پیش ساخته خودکار بست وی دارای ابعاد (قطر: 305 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 3200 لیتر آب را در خود جای دهد بنابراین برای سنین بالای 6 سال و حتی بزرگسالان به منظور ریلکس کردن در آب قابل استفاده خواهد بود. روی بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که برای نصب انواع پمپ تصفیه به کار می رود. گرچه این استخر دارای مدل با پمپ تصفیه نیز بوده که به صورت مجزا عرضه می شود.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ضخامت بالا بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را خواهد داشت. این متریال که در تمامی انواع استخر فست ست بست وی به کار برده شده از انعطاف بالا و وزن سبکی برخوردار بوده تا در ابعاد کوچکتری جمع شده و به سادگی قابل حمل باشد. تنها از پلاستیک PVC وینیل برای قسمت بادشو لبه استفاده شده تا جهت باد شدن راحت تر وزن سبکی را به خود بگیرد. برای راه اندازی این استخر کافیست لبه بدنه اصلی را باد کرده و سپس بدنه اصلی را از آب پر کنید تا در بازه زمانی کوتاهی به شکل خودکار راه اندازی شود. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته 3 متری بست وی می توانید به روش حضوری، آنلاین و تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۳۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
عمق
۵۶ سانتی متر
ظرفیت
۳۲۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۹ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب تمام سنین
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...