استخر ایزی ست

استخر ایزی ست کودک بست وی مدل 57241

از {{model.count}}

bestway 57241 easy kiddie pool

تعداد
نوع
3,520,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست کودک بست وی از محصولات با کیفیت برند بست وی می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی به همراه الیاف ابرریشمی بوده و از مقاومت و استحکام بالایی در برابر نور مستقیم خورشید دارد. از ویژگی های مثبت این محصول می توان به وزن کم و ظرفیت استاندارد آن اشاره نمود.

استخر ایزی ست کودک بست وی مدل 57241 یکی از سری محصولات جدید و بسیار با کیفیت شرکت Bestway می باشد که در سال 2018 برای اولین بار تولید و روانه بازار محصولات بادی گردید. به دلیل استقابل بی نظیر خریداران، این شرکت مجاب تولید هر ساله این استخر شد و اکنون در سال 2020 با کمی تغییرات دست به تولید این استخر با بدنه ای مقاوم تر و طراحی زیبا تر زده است. این محصول توانست تا به دلیل کاربردی بودن، طراحی زیبا در ساخت به یکی از استخر های پرفروش این شرکت تبدیل شده و فروش فوق العاده ای را تجربه بنماید.

فرم کلی استخر ایزی ست ارزان به شکل دایره ای شکل می باشد. رنگ بدنه آن به رنگ آبی و رنگ لبه آن نیز به رنگ سفید می باشد. ساختار کلی این نوع از استخر ها به این گونه است که تنها با باد زدن قسمت لبه استخر، محصول شکل گرفته و با ریختن آب به داخل استخر محصول آماده استفاده می شود. بدنه این استخر پیش ساخته ایزی ست تولید شده از وینیل به همراه الیاف برزنتی بوده که نسبت به بدنه استخر بادی از مقاومت و ضخامت بالا تری برخوردار می باشد. این متریال نیز همانند استخر بادی به راحتی در هنگام پاره شدن قابل تعمیر می باشد.

ابعاد بسته بندی این محصول نیز 34×32×7 سانتی متر بوده که به راحتی قابل حمل و جابجایی است. این قابلیت به افراد این امکان را می دهد تا در هنگام سفر نیز وسیله تفریحی کودک خود را به همراه داشته باشند. از این محصول می توان درون حیاط، بالکن و یا پشت بام منزل بهره برد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از موجودی استخر های ایزی ست با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.


استخر ایزی ست کودک محصولی از شرکت بست وی، کوچکترین استخر پیش ساخته اتوماتیک و خودکار برای تفریحات آبی کودکان بالای 3 سال محسوب شده که از کوچکترین ابعاد و ظرفیت در میان سایر استخر ایزی ست پیش ساخته بهره می برد. این محصول همچون مدل های بزرگ خود قابلیت راه انداز سریع و بدون پایه و فریم را داشته و می تواند بهترین گزینه برای تفریحات آبی تابستانی در فضای باز و تفریحات آبی در فضای بسته باشد. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای مصرف کنندگان باشد...

استخر ایزی ست کودک

طراحی و ساختار بدنه استخر ایزی ست

همانطور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده بوده، طراحی ظاهری به صورت گرد می باشد از همین رو فضای بیشتری برای تفریحات آبی کودکان ایجاد خواهد کرد. بدنه اصلی شامل یک لبه باد شونده و بدنه نگهدارنده آب بوده که به هم متصل می باشند. جهت نصب و راه اندازی استخر فست ست کودک می بایست ابتدا لبه استخر را با استفاده از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی باد کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا به مرور زمان به صورت خودکار شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. جهت تخلیه آب نیز یک دریچه آب در قسمت کف تعبیه شده تا روند تعویض آب را مصرف کنندگان را ساده تر کند.

جنس و متریال استخر ایزی ست

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده اما برای قسمت بادشو از PVC تک لایه استفاده شده تا وزن سبکی برای باد شدن و ایستادگی استخر داشته باشد. این متریال در برابر دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب مقاوم بوده به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کنید. از ویژگی های بسیار خوب در این متریال می توان به انعطاف بالای آن جهت جمع شدن در ابعاد کوچکتر و قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. در صورتی که مانع از برخورد اشیای تیز به بدنه شده و به صورت صحیح از آن استفاده کنید، طول عمر بیشتری برای مصرف کنندگان خواهد داشت.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر ایزی ست

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته کودک بست وی برابر با (قطر: 152 سانتی متر، ارتفاع: 38 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 477 لیتر آب در خود جای دهد. این ابعاد و ظرفیت آب برای استفاده دو الی سه کودک به صورت همزمان جهت آبتنی و تفریحات آبی کاملا مناسب خواهد بود. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن سبک 2 کیلوگرمی عرضه می شود بنابراین می توانید با کمترین اشغال فضا این استخر کودک را در مسافرت ها نیز حمل و جا به جا کنید.

استخر ایزی ست پیش ساخته

در پایان...

استخر بادی پیش ساخته کودک بست وی تولید شده در سه رنگبندی مختلف، یکی از پر فروش ترین استخر پیش ساخته بادی تولید شده بوده که به دلیل قابلیت راه اندازی سریع و بدون فریم و از طرفی داشتن قیمت مقرون به صفه نسبت به انواع استخر پیش ساخته بهترین گزینه برای تفریحات آبی فرزندان خود خواهد بود. برای خرید استخر ایزی ست کودک بست وی می توانید به روش حضوری، آنلاین و یا اینترنتی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۸ سانتی متر
ظرفیت
۴۷۷ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۲ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب کودکان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...