استخر ایزی ست

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی مدل 57371

از {{model.count}}

bestway 57371 portable above ground easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی با بدنه طرح دار، یکی از شیک ترین و جدید ترین استخر پیش ساخته با قابلیت راه اندازی خودکار و بدون فریم بوده که به همراه پمپ تصفیه آب فیلتری و نردبان توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول بهترین گزینه برای تفریحات آبی خانوادگی در فضای باز و بسته بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد.

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی مدل طرح دار جدید، یکی از پر فروش ترین استخر پیش ساخته اتوماتیک محسوب شده که برای تفریحات آبی، شنا و آبدرمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانند دیگر استخر های ایزی ست تولید شده طراحی بدنه گرد داشته و از دو دریچه آب روی دیواره جهت نصب انواع پمپ تصفیه و دریچه تخلیه در قسمت کف بهره مند می باشد. برای احداث استخر ایزی ست پیش ساخته خانگی می بایست ابتدا قسمت لبه باد شونده را توسط انواع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. این محصول ابعاد راه اندازی شده (قطر: 457 سانتی متر، ارتفاع: 107 سانتی متر) داشته و ظرفیت آب 12362 لیتر را فراهم می سازد.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار ضخیم ایجاد کرده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را از خود نشان دهد. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری جمع شده و قابل تعمیر نیز خواهد بود. تنها از PVC وینیل تک لایه برای قسمت بادشو استفاده شده تا وزن سبکی را جهت باد شدن راحت تر به خود بگیرد. همراه استخر ایزی ست ویلا یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 2006 لیتر در ساعت قرار داده شده که امکان شستشو و تعویض فیلتر آن فراهم خواهد بود. علاوه بر این وجود یک نردبان با قابلیت نصب مجزا نیز از دیگر مزیت های این کالا محسوب می شود. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی می توانید به روش حضوری، تلفنی و یا اینترنتی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
عمق
97 سانتی متر
ظرفیت
12362 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
15 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...