استخر ایزی ست

استخر ایزی ست بزرگ خانگی بست وی مدل 57289

از {{model.count}}

bestway 57289 portable above ground fast set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست خانگی بزرگ بست وی از دسته استخر پیش ساخته خودکار با سایز بزرگ جهت تفریحات آبی و ریلکس کردن در آب برای سنین مختلف بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای تفریحات آبی تابستانی محسوب شده و با لوازم جانبی پر کاربرد عرضه می شود.

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی در سایز بزرگ یکی از بزرگترین استخر اتوماتیک عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که به همراه لوازم جانبی کاربردی تولید می شود. این استخر ایزی ست بادی همانند سایر مدل های مشابه خود دارای قابلیت راه اندازی سریع، خودکار و بدون فریم بوده به همین دلیل می توانید فضای بزرگی برای ذخیره آب جهت تفریحات آبی در کوتاه ترین زمان ممکن نصب و راه اندازی کنید. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده 457 در 122 سانتی متر بوده و ظرفیت آبی معادل 13807 لیتر خواهد داشت در نتیجه بهترین گزینه برای تفریحات آبی و ریلکس کردن در آب خواهد بود.

استخر بادی پیش ساخته بست وی تولید شده از جنس بدنه PVC وینیل با ساختار ضخیم و بسیار با دوام بوده که می تواند وزن بالای آب و دمای متفاوت آب را به سادگی تحمل کند. این متریال امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را داشته تا با کمترین اشغال فضا توسط انواع وسیله نقلیه حمل شود. همراه این استخر فست ست بست وی یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قابلیت تعویض و شستشوی آسان فیلتر کاغذی، یک نردبان با قابلیت نصب مجزا، یک درپوش و زیرانداز جهت محافظت از کف و آب استخر قرار داده شده که می توانند برای مصرف کنندگان بسیار کاربردی باشد. این محصول در یک پکیج بزرگ بسته بندی شده و با وزن 46 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته خانگی بست وی کافیست سفارش خود را در وبسایت و یا به روش تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

قطر
۴۵۷ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۳۸۰۷ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۴۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...