استخر ایزی ست

استخر ایزی ست اینتکس مدل 28158

از {{model.count}}

intex 28158 easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست اینتکس مدل 28158 از سری استخر ایزی ست های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد. این استخر دارای ابعادی برابر با 457 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 84 سانتی متر که به همراه پمپ تصفیه ی آب و نردبان عرضه میگردد. برای خرید و قیمت استخر ایزی ست اینتکس مدل 28158 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

استخر ایزی ست اینتکس مدل 28158 یکی از محصولات شرکت اینتکس می باشد که یکی از تولیدکنندگان انواع محصولات بادی می باشد که در تولیدات خودش انواع محصولات بادی و پیش ساخته را به بازار عرضه کرده است. استخر های تولید شده توسط اینتکس در سه نوع تولید می شوند، استخر پیش ساخته، استخر ایزی ست و استخر بادی که هر کدام از این استخر ها دارای کاربردی خاص هستند. استخر ایزی ست، یک محصول ما بین استخر بادی و استخر پیش ساخته است که به صورت کلی در فرم گرد تولید می شوند جنس بدنه استخر ایزی ست شباهت زیادی به استخر پیش ساخته دارد.

بدنه این استخر ایزی ست اینتکس از پی وی سی ضخیم ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار نشان میدهد. قسمت بالایی استخر ایزی ست به صورت باد شو است که شباهت زیادی به ساختار استخر بادی دارد. این قسمت توسط یک پمپ باد می شود و از جنس پی وی سی وینیل ساخته شده است. آب استخر ایزی ست باید تا قسمت باد شو پر شود و اگر آب استخر به  صورت کامل تا قسمت باد شو پر نشود استخر ایزی ست قابل استفاده نیست. استخر ایزی ست مناسب برای استفاده در حیاط منازل، ویلا باغ استفاده کنید. استخر پیش ساخته ایزی ست در ابعاد های مختلفی ساخته شده است این مدل استخر ایزی ست دارای ابعادی برابر با 457 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 84 سانتی متر دار که ابعادی مناسب برای استخر ایزی ست می باشد.

در بسته بندی این استخر ایزی ست یک عدد پمپ تصفیه آب قرار داده شده است که به کمک این پمپ تصفیه به راحتی می توانید آب داخل استخر خود را تصفیه کنید با وجود پمپ تصفیه و فیلتر تصفیه دیگر نیازی به تعویض سریع آب استخر نیست زیرا آب در حال چرخش و تصفیه شدن است. لازم به ذکر است که بر روی این استخر ایزی ست یک عدد نردبان نیز قرار داده شده است که به کمک آن به راحتی می توانید وارد استخر شوید و یا از آن خارج شوید. برای خرید استخر ایزی ست اینتکس 4.5 متری می توایند از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید.

قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
ظرفیت
4000 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
40 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...