استخر ایزی ست

استخر ایزی ست آبپاش دار بست وی مدل 57396

از {{model.count}}

bestway 57396 easy set portable splash pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست آبپاش دار بست وی یکی از جدید ترین استخر پیش ساخته خودکار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که از دو آبپاش بادی روی بدنه خود بهره می برد. این محصول بهترین گزینه برای تفریحات آبی کودکان بالای 4 سال بوده زیرا که دارای حجم کم، وزن سبک و روش راه اندازی ساده در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

استخر ایزی ست آبپاش دار بست وی یکی از متفاوت ترین استخر پیش ساخته اتوماتیک عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی سنین بالای 4 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول طراحی گرد با قابلیت راه اندازی خودکار داشته که همانند انواع دیگر از استخر ایزی ست موجود در بازار ساخته شده است با این تفاوت که 4 شاخک بادی روی بدنه تعبیه شده که دو عدد از آنها دارای اسپری یا همان آبپاش آب برای تفریحات بیشتر کودکان شما می باشد. این دو آبپاش توسط شلنگ آب از قسمت بیرونی فعال می شود. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (قطر: 274 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 3153 لیتر آب در خود جای دهد.

جنس و متریال ساخت استخر پیش ساخته آبپاش دار از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری جمع شده و به سادگی قابل حمل خواهد بود. جهت راه اندازی این استخر کافیست لبه باد شونده را توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا شکل و استحکام لازم را به صورت خودکار به خود بگیرد. استخر ایزی ست پیش ساخته خانگی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 8.2 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر ایزی ست آبپاش دار بست وی می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۷۴ سانتی متر
عمق
80 سانتی متر
ظرفیت
۳۱۵۳ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۸.۲ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...