شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

آبپاش بادی کودک بست وی مدل 52383

از {{model.count}}

bestway 52383 inflatable sprinkler

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

آبپاش بادی کودک بست وی با طرح تونل، یکی از جدید ترین اسباب بازی بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس برای تفریحات هوازی و آبی کودکان بالای 3 سال می باشد. این محصول دارای سه آبپاش تعبیه شده روی فریم های بادشو بوده و به گونه ای ساخته شده که برای ورزش کودکان نیز قابل استفاده خواهد بود. این محصول توسط شلنگ آب از طریق دریچه تعبیه شده روی بدنه اصلی تغذیه می شود.

آبپاش بادی کودک طرح تونل تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات تابستانی کودکان بالای 3 سال توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. این محصول دارای فریم های بادشو بوده و هر فریم فوقانی دارای آبپاش های متصل شده می باشد. این آبپاش بادی تونل دار کودک در واقع توسط ورودی آب مجزا از قسمت دریچه مخصوص خود تغذیه شده و پس از اتصال شلنگ آب، شروع به اسپری کردن آب خواهد کرد. طراحی آن به گونه ای بوده که می تواند برای ورزش های هوازی کودکان نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

ابعاد آبپاش بادی بست وی کودک در حالت راه اندازی شده برابر با (طول: 135 سانتی متر، عرض: 79 سانتی متر، ارتفاع: 53 سانتی متر) بوده و وزن بسته بندی 1 کیلوگرمی دارد از همین رو می توانید به راحتی در مسافرت ها نیز حمل کنید. این محصول ساخته شده از پلاستیک PVC وینیل بوده و در برابر نور آفتاب مقاومت خوبی دارد بنابراین  می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمایید. برای راه اندازی آن استفاده از کوچکترین پمپ باد محصولات بادی نیز پاسخگو خواهد بود. برای خرید آبپاش بادی کودک بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۱۳۵ سانتی متر
عرض
۷۹ سانتی متر
ارتفاع
۵۳ سانتی متر
وزن
۱ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
مقاوم در برابر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...