شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

آبپاش بادی کودک بست وی مدل 52294

از {{model.count}}

bestway 52294 inflatable toy sprinkler

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

آبپاش بادی کدک بست وی با طرح دایناسور، از بزرگترین آبپاش بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس برای تفریحات آبی سنین بالای 3 سال می باشد. این اسباب بازی بادی در واقع بهترین گزینه برای تفریحات آبی تابستانی کودکان محسوب شده و با مصرف آب کم، تفریحات مهیجی را برای فرزندان شما فراهم خواهد ساخت.

آبپاش بادی کودک بست وی با طرح دایناسور، از مهیج ترین لوازم بادی و اسباب بازی بادی تفریحی برای کودکان بالای 3 سال بوده که در میان محصولات بادی آبی قرار می گیرد. همانطور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده بوده، طراحی این آبپاش در واقع روی یک عروسک بادی با طرح دایناسور پیاده سازی شده و تغذیه آب آن از طریق یک شلنگ آب صورت می گیرد. پس از وارد شدن آب به دریچه تعبیه شده روی بدنه اصلی، از طریق خروجی مخصوص خود اسپری خواهد شد.

آبپاش بادی کودکان دارای ابعاد باد شده (طول: 99 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده و وزنی برابر با 1.1 کیلوگرم دارد. جنس بدنه آن از پلاستیک PVC دو لایه ساخته شده از همین رو در برابر نور آفتاب مقاومت خوبی خواهد داشت. این متریال در صورت برخورد نداشتن با اشیای تیز، سالها طول عمر خواهد داشت. البته از مهمترین ویژگی های این نوع جنس بدنه می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. جهت خرید آبپاش بادی کودک طرح دایناسور کافیست سفارش خود را در سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش حضوری ثبت کنید.

طول
۹۹ سانتی متر
عرض
۷۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
وزن
۱.۱ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
محل اتصال به شلنگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...