شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

آبپاش بادی بزرگ کودک بست وی مدل 52398

از {{model.count}}

bestway 52398 inflatable sprinkler

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

آبپاش بادی بزرگ کودک بست وی یکی از مهیج ترین اسباب بازی بادی تفریحی و آبی کودکان بالای 2 سال محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و از چند آبپاش سرخود برای اسپری کردن آب بهره می برد. محصولی که می تواند در فضای باز راه اندازی و مورد استفاده قرار بگیرد.

آبپاش بادی بزرگ بست وی یکی از مهیج ترین لوازم بادی تفریحی و آبی کودکان بالای 2 سال بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در واقع بهترین گزینه برای آب بازی کودکان در فصول گرما محسوب شده و می توانید با خیالی آسوده در فضای باز راه اندازی کنید. نوع طراحی بدنه به گونه ای بوده که چند آبپاش در قسمت فوقانی آن تعبیه شده و توسط دریچه آب تعبیه شده روی بدنه تغذیه می شود. تنها کافیست شلنگ آب را به این نقطه متصل کرده تا عمل اسپری شدن آب انجام شود. آبپاش بادی کودک توسط انواع پمپ باد محصولات بادی به سرعت قابل راه اندازی خواهد بود.

ابعاد آبپاش بادی خانگی کودک برابر با (طول: 338 سانتی متر، عرض: 110 سانتی متر، ارتفاع: 188 سانتی متر) در حالت باد شده بوده و وزن بسته بندی آن به 4.2 کیلوگرم می رسد. بدنه اصلی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC می باشد. متریالی مقاوم در برابر آب و نور آفتاب که به دلیل انعطاف بالای خود به راحتی در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود بنابراین با کمترین اشغال فضا می توانید این کالا را در مسافرت ها نیز حمل کنید. برای خرید آبپاش بادی بزرگ کودک بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۳۳۸ سانتی متر
عرض
۱۱۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۸۸ سانتی متر
وزن
۴.۲ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
مقاوم در برابر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...