لوازم یدکی استخر پیش ساخته

آبشار استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28090

از {{model.count}}

intex 28090 pool waterfall

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

آبشار استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28090 یکی از لوازم جانبی استخر پیش ساخته است که در صورت استفاده و نصب آن جلوه ی زیبایی به استخر پیش ساخته شما میدهد. این آبشار دارای لامپ سه رنگ است که در صورت جریان داشتن آب در آن روشن می شوند. آبشار اینتکس تنها مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد. که برای خرید و قیمت آبشار استخر پیش ساخته از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته دارای لوازم یدکی، مصرفی و تزئینی زیادی می باشد که آبشار استخر پیش ساخته یکی از این محصولات تزئینی تولید شده توسط برند اینتکس می باشد. این محصول مناسب برای نصب بر روی استخر پیش ساخته فریمی اینتکس و بست وی می باشد. آبشار استخر به روی فریم متصل می شود و از طریق اتصال شلنگ خروجی پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته به آن، آب در جریان این آبشار قرار گرفته و جلوه بسیار زیبایی به استخر شما میدهد که یکی از محصولات محبوب در دسته بندی لوازم یدکی استخر پیش ساخته می باشد.

این محصول فقط بر روی استخر پیش ساخته قبل نصب و راه اندازی است. بر روی این محصول یک سری لامپ های رنگی ضد آب قرار داده شده است که در صورت وجود جریان آب در داخل این آبشار این چراغ ها روشن می شوند. این لامپ ها از طریق تبدیل انرژی حرکتی به الکتریکی انرژی خود را تامین می کنند که در تاریکی شب نور بسیار زیبا و جذابی را به شما خواهد داد. رنگ های این لامپ ها عبارت اند از: آبی، قرمز و سبز.

بدنه این آبشار از پلاستک مقاوم ساخته شده است که از طریق یک گیره به بدنه و فریم استخر پیش ساخته متصل می شود. برای خرید آبشار استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28090 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات این برند را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

ابعاد
۲۸x۲۹x۳۳ سانتی متر
وزن
۴.۶ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
اقلام همراه
پیچ و پایه اتصال به استخر
سایر ویژگی ها
دارای سه رنگ متغیر
ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...